Terug naar vacatures

Servicedesk Engineer - IT (m/v)​

Onze opdrachtgever is een gerenommeerde en innovatieve IT-dienstverlener op het gebied van kantoorautomatisering, netwerk infrastructuur, data opslag, server en cloud based computing. 

Ter uitbreiding van de service (helpdesk) afdeling in Rotterdam zijn wij op zoek naar een klantgerichte Servicedesk Engineer - IT 

Jouw werkzaamheden:

Als Servicedeskmedewerker / Engineer ben je verantwoordelijk voor directe (telefonisch en mail) communicatie met de klanten m.b.t. incidenten/gebruikersvragen.

Waar mogelijk draag je ook bij aan de (directe) oplossing van incidenten en blijf je de klant hier over ook duidelijk over informeren. De moeilijkheidsgraad van de incidenten ontstijgen niet vaak de 1e lijn. Gebeurt het wel dan constateer je dit tijdig en geef je door aan de 2e of 3e lijns.

Registratie van de storingen hou je bij in TopDesk, ervaring met dit of soortgelijk pakket is wenselijk.

In sommige gevallen word je gevraagd om op locatie een storing te verhelpen of mee te draaien in projecten op locatie.

Tevens ben je bereid om - één keer per maand een week - 's avonds en in het weekend een bereikbaarheidsdienst te draaien 

Je beschikt over:

  • een afgeronde MBO opleiding met aanvullende cursussen (HBO werk- en denkniveau)
  • minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring
  • bijvoorkeur ervaring met TopDesk
  • kennis van servers, switches, fire wall, back-up en antivirus systemen
  • daarnaast ben je communicatief vaardig en klantgericht.

Geboden wordt:

Een dynamische functie in een professionele organisatie met een collegiale werksfeer en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een auto van de zaak.

Interesse? Stuur je reactie en CV naar Theo Eggink: [email protected] of bel

+ 31 6 215 36 609

Uw contactpersoon

voor de

vacature is:

Theo Eggink

[email protected]ink-work.nl

Interesse?

Stuur uw reactie en CV naar [email protected] of

bel +31 6 215 36 609

0