Terug naar vacatures

Helpdesk Medewerker (m/v)

Op de Customer Service Afdeling van onze wereldwijd opererende opdrachtgever werkt een team van vijf (1e en 2e lijns) Helpdesk Medewerkers continu aan het beantwoorden en oplossen van alle voorkomende vragen en problemen.

Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een 1e lijns Helpdesk Medewerker op HBO werk- en denk niveau met een technische achtergrond.

Jouw werkzaamheden:

Je maakt deel uit van een klein en enthousiast team van professionals en bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van klantspecifieke vragen, het managen van Service Level Agreements (SLA's), het assisteren bij problemen en vragen van klanten m.b.t. afgesloten onderhouds-contracten. In je functie op de 1e lijns helpdesk ben de contactpersoon voor de (internationale) klanten, subcontracters en je eigen collega's zoals de Contractmanagers en de Field Service Engineers op locatie. Daarnaast verzorg je de logistieke afhandeling van de hardware reparaties.

Je beschikt over een natuurlijke 'drive' om klanten te helpen en kunt meerdere klantvragen en de administratieve afhandeling daarvan tegelijk verwerken. 

Omdat onze opdrachtgever '24/7' service verleent is het werken in consignatiedienst voor jou geen probleem. 

Je beschikt over:

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting Elektro/Elektronica of ICT.

  • bij voorkeur meerdere jaren relevante/soortgelijke werkervaring
  • ervaring met geautomatiseerde registratiesoftware zoals 'TOPdesk'
  • een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift
  • daarnaast ben je analytisch ingesteld, flexibel, creatief en servicegericht

Interesse? Stuur je reactie en CV naar Theo Eggink: [email protected] of bel

+ 31 6 215 36 609

Uw contactpersoon

voor de

vacature is:

Interesse?

Stuur uw reactie en CV naar [email protected] of

bel +31 6 215 36 609

0